[slikom] Re: Nekoliko pitanja oko viste

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Jun 2008 06:51:03 +0200

     29. juni 2002. - 29. juni 2008. Sest godina postojanja mailing liste
"SliKom"
     Zdravo Hasane,

     Hrvoje ti je odgovorio na većinu tvojih pitanja. Ja ću ipak ponešto
dodati.
Koristim Vistu na laptopu koji ima ugrađen wireless i uspješno sam se povezivao
preko wireless-a kao i bluetooth-a. Opciju za podešavanja wireless-a sam našao
opcijama za mrežno povezivanje.

     Mnoga rješenja u Visti su ista kao i u Windows XP samo su drugačije
prikazana. To bi se kod nas prosto reklo, ista stvar samo drugačije pakovanje.
Ima i ona prostačka definicija ovog ali zbog liste to naravno ne pišem.

     Što se tiče pokušaja lokallizacije, ništa detaljno nemogu odgovoriti. Moja
predpostavka je da je možda ipak greška u fajlu kojeg si preuzeo svakako negdje
na internetu. LIP paket za lokalizaciju Viste je isti, koliko ja pročitah, bez
obzira na verziju Viste. Ukoliko ne insistiraš na LIP paketu za Hrvatski jezik,
predlažem da probaš LIP paket za Srpski ili Bosanski jezik. To se koliko takođe
vidjeh pojavljuje kao jedan fajl to jest kao jedna verzija. Mada po meni niti
je
dovoljno Srpski niti dovoljno karakterističan za Bosanski. Mogu ti to poslati i
ako treba piši mi na ličnu adresu: bastono@xxxxxxxxx

     Što se tiče isključivanja UAC, uradi ovako kako ti je Hrvoje napisao, znam
da te to nervira kao i svakog ko koristi Vistu. Ja sam takođe to isključio ali
ću ipak da te podsjetim šta piše za ovo:

     Uključite ili isključite kontrolu korisničkog računa

Uključite Kontrolu korisničkog računa (UAC) kako bi računar bio sigurniji
Kontrola korisničkog računa (UAC) može spriječiti neautorizirane promjene na
računaru. Preporučujemo da ostavite UAC
radi pomoći zaštite računara.

     Pozdrav od Gradimira