[slikom] Re: Neke datoteke na Memory Sticku.

  • From: "MelodyMaker" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Apr 2011 14:55:42 +0200

                    Zdravo,

   Na pojedinim Flešovima, postoji odredjeni softver. Tako NPR: Sandisk ima,
ako ne grešim nešto, kao: U3 na šta Anti virus zna da zarezi. Pozdrav;
                       Mike

From: "Bada Bokša" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Neke datoteke na Memory Sticku.

Pozdrav!

U ime svoje i jos nekoliko drugih clanova ove liste i neke koji to nisu,
zelim Vas pitati slijedece.
Vrlo cesto na USB Memory stickove se pojavljuju neke datoteke koliko god da
ih se brise, one se opet vremenom obnavljaju.
To su:
winamp_metadata.dat
i winamp_metadata.idx.
Da li je to u redu ili nije?
Na ovakvo pitanje nas je ponukalo to sto se to pojavljuje i na tek kupljenom
Sticku, znaci jos neraspakiranom.
I ne znamo sto je to zapravo.
Pa ja lijepo molim nekoga tko to zna i tko je raspolozen da koju rijec
objasnjenja napise.
Hvala.

Chat soon,
bada.