[slikom] Napredne opcije ustede energije

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 Jan 2011 13:19:39 +0100

Pozdrav svima!
Kao sto i subject kaze trazim gdje mogu postimati neke opcije oko ustede energije jer imam jedan mali problemcic koji vrlo iritira. Okruzenje je Windows 7 Pro 64-bit u kombinaciji sa Jawsom 12 a sporni komad hardvera je Creative X-Fi zvucna kartica. Opis problema kaze da sam instalirao Wintalker koji je vidljiv samo kao SAPI 5 i progovorio je uz napomenu da prilikom pricanja, kad dovrsava ono sto mora izgovoriti odreze zadnje slovo ili dva u posljednjoj rijeci. Napominjem jos da se ovo ne desava na integriranoj VIA HD Audio kartici sto sam uspio isprobati zahvaljujuci mogucnosti odabira zvucnog izlaza u samom Jawsu. Sasvim slucajno, dok sam sinoc nesto radio paralelno sam slusao muziku i primijetio da se WTV dok je u pozadini svirao Winamp sasvim lijepo ponasao i nije bilo ovog rezanja zadnjih slova sto me opet dovelo do zakljucka da Sedmica na neki nacin ukida Creative zvucnu karticu dok je ne koristi dok ako je kartica konstantno opterecena reprodukcijom ne stvara problem WTV-u. E sad, procackao sam sve moguce stavke u Power Options, kroz Device Manager sam isto provjerio ima li u Propertiesima neki dio koji se tice ustede energije ali nista nisam nasao. Postoji li jos neko mjesto gdje bi se ovo dalo pogledati ili mozda neka zakrpa za ovakve situacije ili bilo sto sto bi mi pomoglo da ne drzim Winamp stalno na pauzi dok radim s kompjuterom?
Unaprijed hvala na konstruktivnim odgovorima!

S postovanjem
Gordan Radic