[slikom] Na temu vinamp

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Jun 2015 15:18:49 +0200

Po¹tovanje èitaocima ove poruke.
Ne znam koliko je podatak koji sam èuo taèan, pa zato bih ¾eleo da ga ovde
meðu vama proverim.
Naime èuo sam da u Vinampu, ili za njega postoji dodatak, koji omoguæava da
neki snimak mo¾e da se isplanira da bude aktiviran u odreðeno vreme.
prema onome ¹to sam èuo to se odnosi na snimke iz tzv play liste.
Zanima me da li je to moguæe izvesti I iz foldera, koji nije klasièna play
lista?
Sve ovo primite sa rezervom, jer ovo nisam do sada nigde proverio.
Ono ¹to mi je poznato, to je da aplikacije predviðene za internet radio,
omoguæavaju ne¹to slièno ovome, ali njihova cena, jer bar za mene za sada
previsoka.
Hvala na svakoj informaciji koja bi me dovela do ¾eljenog cilja, da doðem do
neke aplikacije, koja bi omoguæila da snimci iz vinampa mogu da se isplaniraju
tako da idu u odreðeno vreme.
Svim uèesnicima koji konstruktivno budu ¾eleli da o tome pi¹u, ovim se putem
zahvaljujem.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom