[slikom] Re: Na temu Tapin radio

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Feb 2015 15:59:49 +0100

Pozdrav,
Ja mislim da se u verziji 1.60.1 to radi na način da se na željenoj
stanici npr radio xxxxxxx pritisne aplikacijska tipka pa onda na
schedule, ako je prijevod na srpski ne znam kako se to prevodi.
U glavnom u dijalogu koji se otvori može se podesiti snimanje stanice na
dnevnoj bazi i to s točnim vremenom početka i završetka.

S Poštovanjem,
Alen podrebarac

official mail/službena e-adresa: alen.podrebarac@xxxxxxxxxx
private / privatna e-adresa - alen.podrebarac@xxxxxxxxx