[slikom] Re: Na temu NVDA i skype

  • From: Faruk Jusufagić <faruk.jusufagic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 11 Apr 2015 18:49:25 +0200

Poštovani gospodine Radovanoviću! Imate li skype talking? Ako imate onda
bi trebalo dda raddi sa alt, šift, ctrl i f, a ako nemate onda mi je žao
jer ne znam.
Dana 11.4.2015. 18:31, musicmaestro@xxxxxx je napisao:

Po¹tovanim èitaocima oveporuke postavio bih pitanje , èiji bi me kvyalitetan
odgovor jako obradovao.
Koristim operativni siste widnows seda 64 bita. NVDA 2015, i Skype 7.1.
Problem koji izgleda nema re¹enje bar koliko ja o tome znam ogleda se u
tome, da nisam u moguænosti da pratim slanje datoteke putem skype komunikacie.
®eleo bih da ako je to moguæe dobijem odgovor na pitanje, da li ima neki
naèin da prilikom slanja nekog dokumenta skaipom, mogu da kontroli¹em u
svakom trenutku koliko je procenata ili delova tog dokumenta poslano, i
najvi¹e da saznam, kada je zavr¹eno slanje, kada nisam kod raèunara, i nisam
èuo karakteristièan zvuèni signal koji me o tome obave¹tava.
Napominjem, da znam re¹enje kada meni neko ¹alje dokument kako da
proveravam koliko je procenata dokumenta pro¹lo, i kada je on u potpunosti
preuzet.
Jo¹ da ovde napomenem, da dokumente ¹aljem iz njihovog foldera gde se
nalaze, a ne direktno skaipom dakle dolazim na dokument gde se on nalazi,
aplikacioni taster pa slovo n pozicija za slanje, tu pronadjem skaip i osobu
kojoj ¹aljem i dokument pustim na slanje.
Trudio sam se da budem ¹to jasniji, pa se nadam da æu ako neko re¹enje
postoji, to re¹enje i saznati.
Svima na konstruktivnim obja¹njenjima ovom se prilikom zahvaljujem.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom