[slikom] Re: NVD-pitanje

  • From: Robert Jelic <robertjelic8@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 08:48:18 +0200

Pozdrav Borise!
Ako ti se ovo desava samo prilikom citanja novina, mozda je problem u
tome sto web stranica nije prilagodjena za rad sa citacem ekrana.
Mozda da probas sa Internet Explorerom. Meni se to znalo dogadjati
prilikom citanja nekih web stranica sa novinama, ali prilikom citanja
ostalih web stranica sve je bilo u redu. Ja evo vec nekoliko godina
koristim NVDA i Mozilu i nije bilo nekih vecih problema. Eventualno
sto mi Mozila zna biti ponekad spora. Pa kada me pocne Mozila zezati,
onda ti ja pokusam sa Internet Eksplorerom, premda mi se NVDA bolje
snalazi sa Mozilom.