[slikom] Re: NVDA

  • From: Enida Skaljo <enida.skaljo@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Mar 2011 09:54:23 +0100

Pozdrav, Gorane!

Prvo sto mi pada na pamet je da provjeris jeste li iskljucili zvucni signal
koji se pojavljuje prilikom pomicanja misa, a ukljucen je po defaultu.
Sa Insert+N otvori Nvda izbornik Otvorit će ti se postavke, pomakni se sa
strelicom udesno, a onda sa strelicom dolje nadji postavke misa.Tu lupi
enter i otvara ti se kartica s postavkama misa. Sa enter ili sa razmaknicom
odcekiraj stavku Reprodukcija zvucnih koordinata prilikom pomicanja misa.
Sve to potvrdi sa OK i nadam se da ce problem biti rijesen.
Pocela sam malo intenzivnije koristiti Nvda i sve mi se vise svidja.

Pozdrav,
Enida!

Dana 25. ožujka 2011. 00:12 Goran Macanović <goran-m@xxxxxxxxxxx> je