[slikom] Re: My documents

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Aug 2007 03:18:35 +0200

Moguće je da ima i toga, čim vas toliko tako misli.
   Pokušaću da nešto u tome ispravim.
   Žao mi je što me doživljavaš ne fleksibilnim, ali kada sam mislio da me
ne razumete, onda sam imao na umu način, na koji objašnjavam postupak za
koji trenutno mislim, i koji sam pokušao da obrazložim da je prihvatljiviji.
   Za mene trenutno, jeste prihvatljiviji onaj, koji i vi predlažete, ali u
konačnoj eksploataciji da tako kažem, mislim, ali ne tvrdim, da je korisniji
ovaj.
   Ja se uopšte ne ponašam navijački, i da čvrsto stojim, na svojim
utiscima, ali, ja sam izložio ako ste me razumeli zašto tako mislim, a vi,
ne morate tako.
   I uopšte, ne znam zašto toliko insistiranje na tome.
   Ja sam već nekoliko puta u raspravi na ovu temu, rekao, da tražim pomoć
za određeni problem. Vi ste mi je dali, i hvala vam još jednom.
   Ali dozvolite mi, da odaberem za mene najpristupačniji način za koji
mislim.
   A ako već imate iskrenu volju da me vratite na pravi put, onda mi kažite,
zašto ovo što ja pišem ne valja, a zašto je ovaj drugi u prednosti.
   Uopšte nije bitno koje koji način predložio. Bitno je da nađemo onaj koji
nam je za najveći deo nas najprihvatljiviji.
   Ja tako svaku raspravu shvatam. Ja sam učenik, i to ne krijem, ali ne
moram da dobijam packe, ako ponekad razmislim svojom glavom.
   Nikada u životu, ma koliko dobro znao ili ne znao, nisam prihvatao gotova
rešenja kao konačna.