[slikom] Re: Mp3 player

  • From: "Vanja Sudar" <vanja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Jun 2005 20:17:07 +0100

Sorry jos jedan dodatak na moju proslu poruku, rekao sam da se ovi novi
telefoni koje sam vec pomenuo vec mogu da procesuju .mp3 filove kao default,
oni se stio tako mogu koristiti i za ringtone, SMS alert, alarm i sve
funkcije kao i obicno .wav ili .mid ringtones.
Vanja
MSN messenger: sudar23@xxxxxxxxxxx
AIM: vanja121
Skype: vanja121