[slikom] Mozila firefox-podesavanje da bude na google-u

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Oct 2011 10:05:56 +0200

Sinoc mi se nesto dogodilo i kada bih ulazio u internet eksplorer javs bi kao
pocetnu stranicu izgovorio ask.com international i to sam uspjesno prebacio da
bude na google.hr na nacin da sam otisao u tools, internet options i tamo
promijenio u google.hr i sada kada ulazim na internet je podeseno da bude na
google.hr. Nakon toga upravo sada sam usao u mozilu firefox i pocetna stranica
na mozili stoji ask.com. To sam takoder isao ispraviti na nacin da sam isao u
tools, internet options, ali tamo nigdje nema polja gdje pise home page da to
prepravim. Molio bih nekoga da mi napise postupak kako cu na mozili firefox
namjestiti da bude podeseno na google.hr, a ne na ask.com?
S postovanjem

Boris Bjedov