[slikom] Re: Molim vas

  • From: "atanas ristov" <atanas.ristov@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Dec 2013 23:17:06 +0100

Javi mi se na skajp

-----Original Message-----
From: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On
Behalf Of Vesna Sofronijevska
Sent: Saturday, December 28, 2013 11:13 PM
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] Molim vas

Postovani clanovi ove liste ja sam vas pre mozda par dana zamolila da mi
pomognete oko nekih precica u skajp verzija 6.11;
Konkretnije dali u ovoj verzii moze se podesiti da ti pristigla poruka bude
odmah i procitana, kao sto je to u stariim verzijama skajpa, potom kako doci
do pristiglih poruka i slicno.
Za ovu verziju su mi rekli da je jako dobra i pristupacna za slepe te da su
skripte za nju odlicne, no bice da sam ja slabi znalac, pa vas ponovo molim
za pomoc.
Buduci da je ovo pocetnicko pitanje i da mozda naprednii korisnici racunara
se nerviraju zbog nas neznalica pa mi savete ili upute posaljite na
privatnoj adresi.
Svako dobro svima, pa kad vec pisem da vam i cestitam pretstojece praznike i
da vam svima pozelim puno zdravlja, razumevanja unutrasnjeg mira a u takvom
okruzenju ljubav nece hteti otici
Vesna.

---
Ovaj email ne sadr+i viruse jer je avast!-ova za│tita aktivna.