[slikom] Re: Molba

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Dec 2007 06:00:34 +0100

      Zdravo Asmire,

     Nisam baš siguran da dobro razumijem tvoje pitanje. Ako griješim u
odgovoru
ti pokušaj biti precizniji u pitanju. Kako si dodjelio ime fajlovima? Je si li
koristio rename, to jest mjenjao ime fajlova? Nadalje, gdje čitaš ovo, track 01
i slično?

     Da bi muzički a prije svega mp3 fajlovi bili pravilno prikazani na play
listama u Windows media player i Winamp-u pored imena fajla moraš dodjeliti i
mp3 tag-ove. Ako nema ovih mp3 tagova onda ne vidiš ime fajla kojeg slušaš.

     Postoje posebni programi kojima dodjeluješ, mjenjaš i brišeš mp3 tagove. U
Winamp to možeš raditi i pojedinačno.

     Pozdrav od Gradimira

Od: "Alispahić Asmir" <alispahica@xxxxxxx>
Tema: [slikom] Molba

Imam problem, ako neko zna da mi kaže zašto mi preimenovane datoteke u vindovs
medija pleru izbrišu ime i ostanu samo redni brojevinpr trak 1, trak 2 itd.
Početnik sam zahvaljujem unaprijed.