[slikom] Re: Moja g-mail adresa

  • From: "Petar Divic" <petar.divic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jun 2010 22:51:20 +0200

Nezeljena posta koliko sam ja shvatio je na gmail stranici, ako mislis na popularni spam, to ja u autluku nisam vidio, ako mislis na to na gmail stranici onda treba prvo kliknuti na link spam, zatim kad se stranica ucita na link all tj. sve, zatim naci gumbic delete for ever.

Ako ovo nije sto trebas, onda nisam dobro shvatio sto te zanima.

Mails:
petar.divic@xxxxxxxxxxx
petar.divic@xxxxxxxxx
Skype: