[slikom] Re: Mobilspik2

  • From: "Todosijevic" <melodymaker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Dec 2006 11:32:24 +0100

                      Zdravo Mišo, Pozdrav svima!

     Ocekivao sam da ce neko pre mene odgovoriti na tvoje pitanje, pa nisam
zurio. Evo odgovora:
Kod komfigurisanja MobileSpeak-a, u General Tabu, zadnja opcija je: Silent
on call; što bi u prevodu bilo: Tišina kod pozivanja, treba aktivirati, da
bude cekirano: on. Ovim se postize da telefon posle ukucavanja broja i
pritiska na zelenu slušalicu kod pozivanja ne mrmlja brojeve, koje si
okrenuo i ometa te da cuješ, da li se neko javlja. Da bi razrešio tvoj
problem, je potrebno da u advanced tabu opcija: Silent while dialing; ili
Tišina kod izabiranja broja,  bude: off, ne nikako On. Druga stvar, ako ti
nekim slucajem ne procita; seti se univerzalne komande: Olovka, ili, Talks
tipka + Taraba. U ovom slucaju ce biti procitano, sve što postoji na
prozoru, pa tako i broj, koji je napisan.
Ziveo mi i uskoro nov telefon kupio!
                   Miki