[slikom] Re: Mislim da nije potrebbno da se svadjamo

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Jun 2005 20:38:36 +0200

Zdravo Viktore!

Nitko se ovdje ne svadja, jer mislim da je svima nama jasno da sto je vise
proizvoda ovakve vrste to je bolje po nas jer ce tako s vremenom doci i do
nizih cijena tih proizvoda koji nama doslovno u ovo danasnje vrijeme zivot
znace, itd.

Sto se tice SAPI 4 i SAPI 5 protokola radi se o Microsoft tehnologiji koja
omogucava da se uz pomoc Jaws-a koristi neki drugi sintetizator, npr. AnReader
ili WTV. Protokol SAPI 4 je ne¹to stariji od SAPI 5 protokola i puno je
stabilniji, pa je zahvalniji za koristenje pogotovo na slabjim masinama i kod
starijih verzija Jaws-a, dakle razlika je jedino u tome koliko sam ja uspio
skuziti po mom dosadasnjem skromnom iskustvu glede te problematike.

Pozdrav,

David