[slikom] Milicin problem

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Aug 2007 13:58:40 +0200

Dragi moji od sinoc imam problem u out looku. Kad hocu da saljem meil, kada mu
dam komandu alt s, znaci kad mu dam send to, on mi kaze da je doslo do gresaka
i da nemoze da posalje. Onda odradim ponovo konekciju pa udjem u poslate poruke
i pritisnem f 5 i onda mi ocitava procente i posalje mi poruku. Da li je ovo do
ptt neta, ili do mog kompa? Hvala unapred, pozdravljam sve listere. Milica Ilic