[slikom] Re: Microsoft Office Word

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Jun 2011 04:33:40 +0200

    Zdravo Nijaze,

    Pošto ti pišeš jedan tekst a "JAWS" izgovara drugi ja bih predložio da
pogledaš podešavanja koja se odnose na pravopis i gramatiku. Konkretno:
1. Menu / alatke / opcije.
2. Sa Control+Tab pređi na karticu za pravopis i gramatiku. Pazi ima dosta
kartica i možda treba ovo pritiskati i osam puta.
3. Kada si na kartici za pravopis i gramatiku onda samo sa tasterom Tab i
provjeri jesu li uključene opcije u prvom grup box pravopis:
Proveravaj pravopis tokom kucanja.
U drugom grup box Gramatika:
Proveravaj gramatiku tokom kucanja.
4. Ovo su Check Box kontrole pa ako "JAWS" izgovori da je checked, ti pritisni
razmaknicu da se ovo dečekira.

    Sada provjeri da li će ispravno da pročita ono šta si ti napisao. Još i
pitanje da li ti u Word programu koristiš opciju da ti ispravlja eventualne
pravopisne i gramatičke greške? Ako to koristiš onda Word mora biti podešen
ispravno i moraš imati odgovarajući jezički alat da bi ti to moglo raditi. Moja
predpostavka ali samo predpostavka je da je uključena opcija za ispravku
pravopisa i gramatike a da nije podešen odgovarajući jezik te da Word koriguje
tvoje napisane riječi prema njemu znanom jeziku.

    Pozdrav od Gradimira

From: Nijaz Beckanovic
  Subject: [slikom] Microsoft Office Word

  Pozdrav svima.
  Neznam kako da rijesim ovaj problem u vordu, pa molim ako neko moze da mi
predlozi sta da podesim.
  Na primjer kada otvorim vord i upisem
  Ja se zovem Nijaz Bećkanović i živi Bihaću.
  i kada se vratim da mi procita sta sam upiso meni pise ovako
  Ja es zovnem Nijaz Bećkanović i iživim u Bihaću. P>

  Nekada ova zadnja rijec izgleda i drugacije kao na primjer Bihaćku.

  Molim ako neko moze reci kako da podesim vord.

  Hvala.