[slikom] Re: Mala provera

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Mar 2006 14:29:35 +0100

I da te licno Pozdravim!

Drago mi je sto si se prikljucio. I ako smem da tipujem na nekog od svih
koji nisu do sada pisali ove stvarcice, to bi svakako bio ti.
Tvoje opste znanje o racunarima, uveliko prevazilazi moje i ja to cenim.
Skripte ces brzo prevazici i ocekujem da se u skladu sa vremenom, uhvatis u
kostac i sa necim tezim. Nadam se da ce ti ovo moje pisanije pomoci u tome.

Pozdrav iz snegom pokrivenog Nisa,
Dragan.