[slikom] Re: MP3 - ujednacavanje

  • From: "Kruno Drenski" <kdrenski@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jun 2005 14:33:16 +0200

Link za direktni download je:

http://republika.pl/gliniecki/download/pietros.zip

Pozdrav,
Kruno

-----Original Message-----
From: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On
Behalf Of Gordan Radic
Sent: Tuesday, June 28, 2005 1:43 PM
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] Re: MP3 - ujednacavanje

Hehe, Kruno...
Ocito nisi ipak ti temeljito procitao moje temeljito objasnjenje. Napisao
sam da je stvar stara cetiri godine tako da cisto sumnjam da se negdje moze
naci na netu. S druge strane, ja sam ga nabavio po privatnoj liniji, znaci,
nisam ga skidao s neta.
Sve sto mogu napravit je da kad vas se nekoliko koji ste zainteresirani za
njega skupi i posaljete mi privatni mail s izrazenom zeljom za posjedovanjem

tog plugina da vam ga posaljem.

Regards
ICQ #274-696-026