[slikom] MP3 player za vosoko slabovidne osobe, WINAMP

  • From: Krešimir Anđelković <kreso.andj@xxxxxxxxx>
  • To: SLIJEPI KOMUNICIRAJU <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 May 2015 20:02:16 +0200

Bok narode,

Ja koristim za sviranje MP3-ca Winamp i to 5.5 verziju. Znam da je on
prestao s razvojem i znam da postoje mnogo razvijenije verzije od ove.

Ali ove kasnije verzije su bitno drugačije od starijih verzija.

Htio bih instalirati neki skin koji ima veća slova u okviru s imenima
datoteka (playlist view).

Ili bi možda bilo najbolje da se ne gnajvim time, nego da počnem koristiti
skroz neki drugi program koji odmah po defaultu ima velika slova pri popisu
imena datoteka u playlisti?

Windowsow media player ne dolazi u obzir da ga koristim. Glomazan je i
iritantan. Barem meni.

pozdrav svima​

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom