[slikom] Lista casopisa Pravnik.

  • From: Darko Milošević <daremc@xxxxxx>
  • To: "viktor zivojinovic" <viktor_zivojinovic@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Mar 2006 13:29:06 +0100

Po¹tovani listeri.
Danas je krenula sa radom lista èasopisa Pravnik.
Za prijavu na listu po¹aljite poruku na adresu:
pravnik-request@xxxxxxxxxxxxx
Subject ostavite prazan, a u telu poruke napi¹ite:
subscribe
Po¹aljite poruku sa Alt+s.
Posle nekoliko minuta dobiæete poruku Subscription Confirmation, na koju æete
samo odgovoriti sa Control+r, i poslati je ne pi¹uæi ni¹ta.
Nakon toga dobijate poruku da ste uspe¹no prijavljeni na listu.
Ja sam veæ automatski prijavio dve adrese, i to:
oskarkom@xxxxxxxxx
i:
igorutin@xxxxxxxxx
Ukoliko ¾elite da uèestvujete u radu èasopisa Pravnik, prijavite se i vi na
listu.
Molim direktora èasopisa Pravnik gospodina Igora Marinkoviæa da mi po¹alje
detaljne informacije o èasopisu, kako bih mogao otvoriti i site.
Pozdrav Darko.