[slikom] Re: Laptop

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2007 23:27:45 +0100

Bok!

Pogledaj najprije kakve ti mogucnosti nudi tvoj ADSL Modem. Ako si dobio
onaj najobicniji Kombo Modem koji nema prikljucke za IP TV, i koga se ne
moze konfigurirat kao Router, onda ces nazalost morat nabavit Router. Ako si
pak prilikom sklapanja ugovora sa T-COM-om trazio Router, onda nemas
problema. Svoj Laptop mozes sa stolnim racunalom povezat na dva nacina.

1. Bezicno

2. Zicano

Znaci, najprije vidi sad sto tocno imas od opreme i koje su tocno mogucnosti
Modema, pa se onda moze ici dalje s detaljima.

David