[slikom] Re: Konverzija tekstualnih datoteka u audio

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Oct 2013 22:24:53 +0200

Evo da i ja kazem moja iskustva sa ovom vrstom konverzije. Slazem se da je
Balabolka najbolji program za ove stvari, ali povremeno mi pravi problem koji
se sastoji u tome da kad zavrsi konverziju date knjige ne napravi zvucni zapis.
Takodje, ona zauzima dosta memorije i nista drugo ne moze da se radi na
racunaru dok konverzija traje. Ovo predpostavljam da se desava jedino sa
starijim racunarima. Zbog navedenog, treba imati u vidu i program Dspeeck, koji
ne daje bas tako dobar zvucni zapis kao Balabolka, ali zato ne pravi pomenute
probleme. Adresa odakle se on moze preuzeti je:
http://dimio.altervista.org/eng/index.html
Srdacan pozdrav i uspesna konverzija.
Lorijan