[slikom] Re: Kontinuirano citanje tekstualnih dokumenata?

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jun 2008 00:35:24 +0200

Pozdrav, Miso.
Ovo sto si napisao je netocno.
Jaws ce prekinuti citanje ako se ukljuci screen saver, ili kako bi se to kod
nas reklo, cuvar ekrana.
Ukoliko se iskljuci samo ekran, Jaws ce normalno nastaviti sa citanjem bilo
kojeg teksta, jednako kao da si za vrijeme rada iskljucio monitor na dugmetu
za gasenje.

Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com