[slikom] Re: Koliko Screamer guta

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 Sep 2007 23:24:39 +0200

Pozdrav! ostalo mi je 100 mb. Kada sam uključio program iz naslova, i
preslušao možda nekih petnaestak, minuta, potrošio sam sve. To mi se desilo
pre od prilike pet dana. nemogu da verujem, da je to baš tolika potrošnja.
   U slučaju kada sam posredstvo real pleyera, slušao "b92" za trideset
minuta slušanja potrošeno je oko 20 mb.
   Da li je moguće da ovaj program za 15 minuta odnese oko 100 mb, ne bih
smeo sa sigurnošću tvrditi, ali da je veliki potrošač izgleda da nema
sumnje. Lično mišljenje na temu.