[slikom] Re: Ko zna?

  • From: "Marijan Janev" <janev@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jun 2005 15:25:32 +0200

Pa da dodjesh na pochetku komada kojeg zhelish iskopirat, onda da pritisnesh
shift i sa strelicom nadole dodjesh do mesta gde bi hteo da zavrshi taj
chuveni komad kojeg zhelish izdvojit, ili umjesto strelica nadole da ubrzash
stvar sa pagedown. Onda samo ctrl+c i kada otvorish novi dokument ili novu
poruku gde ga zhelish smestit, odesh tamo i pritisnesh ctrl+v. I to ti je
chitava filozofija.
M.