[slikom] Re: Knjige i mobilni telefon

  • From: Danilo Mandic <danilo_mandic@xxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 12:06:02 +0000 (GMT)

Dear Elisabeth,
many thanks for your update.

I think in the meantime Prof Kuh has submitted his reference and I expect Prof
Gabrys to submit his reference this week.

regards

Danilo

Violeta Pecic <viki@xxxxxxxx> wrote:       Caos svima,
Pitanje za one koji su maheri za mobilne telefone s govornom podrskom - uzmite
u obzir cinjenicu da ga ja jos uvijek nemam, pa mi nisu poznate sve njihove
mogucnosti. Dakle, da li je moguce, da li je nekom uopste palo na pamet da u
telefon unese skeniranu knjigu (bilo da je rijec o jednom fajlu, bilo da je
knjiga iscjepkana na vise fajlova)i da je poslije cita s telefona?
A imam zapravo jos jedno pitanje - kada bi se unijela knjiga u MP3 formatu, da
li bi bilo moguce markiranje s postojecim MP3 Player-om?

Ako se neko svemu ovom nasmijao - nema veze, ali neka mi samo kaze zasto, pa da
se i ja smijem.

Hvala unaprijed

V.