[slikom] Katalog

  • From: "natalija mijic" <natali-igor@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Dec 2006 13:48:07 +0100

Dragi prijatelji! Izvinjavam se svima  onima koi su me zamolili da im
pošaljem Katalog što ovoga puta nisam uspela da im izađem ususret. Do
nedavno mi se javljalo po nekoliko čitalaca sa tom molbom, ali od one poruke
gde sam obavestila  o tome da sam uradila najnoviju verziju, Katalog mi je
zatražilo više desetina zainteresovanih.

Bilo je nekih nagoveštaja da će se  najzad, nakon godinu dana, aktivirati
službeni E-mail  Biblioteke,  pa sam odlučila da malo pričekam. Problem nije
u tome što ja trošim svoje privatne internet sate za službene poslove -
problem je u tome što imam jako sporu telefonsku konekciju, pa mi treba
često i po čitav sat da se konektujem. A pošto ja tek oko ponoći stignem da
se bavim svojom elektronskom poštom, veza mi često puca i veliki atačmenti
teško prolaze.

Međutim, pošto vidim da - zbog nekih  nepojmljivih razloga - Biblioteka još
ko zna kolikodugo  mora da se oslanja na moj privatni E-mail, upravo sam
poslala Gradimiru Katalog knjiga i na kasetama i na Brajevom pismu, pa
verujem da će ga on postaviti na portal Slikom. Tako ćete biti u mogućnosti
da ga sami preuzmete kad vam ustreba.Trenutno je ovo najsvežija verzija
Kataloga, u koju su uključeni svirealizovani i prispeli  naslovi. Ona je
novija od one što sam je najavila pre izvesnog vremena, pa oni, koji su
ostali uskraćeni jer sam ja, nažalost, omanula, nisu baš previše izgubili,
pošto bih  sad već morala ponovo da im je šaljem.

Uprkos     navedenih poteškoća sa konekcijom, studentima i učenicima Katalog
pošaljem odmah, čim mi se obrate. To što  će Katalog biti dostupan na
portalu Slikom ne znači da ja više neću da ga šaljem privatno, ali molim da
mi se obraćaju samo oni, koji zbog nekog razloga nisu u mogućnosti da ga
preuzmu sa portala, jer ako dobijem manje zahteva, moći ću brže i lakše da
ih ispunim.

Izvinjavam se zbog dužine poruke i sve vas toplo pozdravljam.

         Natalija Mijić