[slikom] Kao što sam obecao, iskustva sa novim skenerom

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Oct 2013 11:36:18 +0200

Zdravo svima,
Sinoc sam instalirao novi skener. Radi se o Epson GT1500 document flatbed
skeneru. Koštao me je nešto manje od 400 evra, ali ja sam racunao da cu za
ovako nešto dati mnogo više. Na rezoluciji 300 dpi stranicu a4 formata odradi
za oko 3 do 4 sekunde, što je, priznacete, sasvim solidno. Malo mi nije jasno
kako treba da podesim osvetljenje, pošto mi Fine Reader-ov interfejs nudi samo
rucno podešavanje osvetljenja. Podesio sam na 80 posto i cini mi se da radi
dobro, a po difoltu je bilo na 50.
Skener ima i adf kapaciteta 40 listova, i skenira jednostrano. Ali i za to se
može naci rešenje, ali o tome možda nekom drugom prilikom, mada bi bilo lepo da
vlasnici ovakvih skenera napišu nešto o svojim iskustvima.
Nikad do sadanisam radio sa ovakvim skenerom pa zato delujem možda previše
impresionirano, mada još ostaje da vidimo koliko može da izdrži u praksi jer
sam po nekim forumima procitao da je slab i da ode za oko godinu dana.
Šta mislite o ovom što sam gore nepisao sa osvetljenjem? Šta bi bilo
najoptimalnije podesiti?
Pozdrav!
          Miloš Pržic
twitter: MilosPrzic