[slikom] Re: Kalendar

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Aug 2007 00:10:09 +0200

Pozdrav! Izvinjavam se ako nesto nisam dobro razumeo.
   Sto se tice informacija o razdaljini izmedu gradova, vremenu, izlasku i
zalasku sunca, podsetniku o obavezama iz kalendara, Telefonskim prefiksima,
vremenskim zonama, i opet mozda sam nesto zaboravio, mozes pronaci, u
svetskom casovniku, koji daje informacije o 1817 gradova, medu kojima 291
drzava, sa njihovim glavnim gradovima.
   Sto se tice kalkulatora, nisam pored onog koji je fabricki ponuden drugi
licno koristio, ali i pomenuti svetski casovnik, i veliki broj kalkulatora,
najrazlicitih mogucnosti, mozes pronaci i posredstvom svog mobilnog telefona
na wap stranici.
   wapin.net
    Tu se nalazi podstranica "simbian source" koja je poslednji put kada sam
jeposecivao imala vise od 2000 aplikacija za simbian mobilne telefone.
   Srecno!