[slikom] Kako resiti problem

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Oct 2010 07:23:30 +0200

Pozdrav svima!
U autboksu mi se zaglavila jedna netacna adresa, koju nikako ne mogu obrisati i zbog koje vazda bivam vozan, kako ja to nazivam. Uvek mi naime jaws javlja gresku i obavestava me, da imam zaostalu poruku, pita me da li zelim da je posaljem i ma sta ja ucinio, ma kako odgovorio, stvar se ponavlja do u nedogled. Do odredjene adrese mogu da dodjem u fehlerlisti, ali s njom ne mogu nista da ucinim. Ima li iz toga uopste izlaz i ako ima, koji je. Na eventualnoj pomoci unapred zahvaljujem. Zvonko.