[slikom] Re: Kako isključiti tutor and message voice?

  • From: Hrvoje Katic <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Jun 2008 11:17:12 +0200

Pozdrav!

Dakle tutor and message voice moze se iskljuciti na sljedeci nacin:
1. Insert+J za JAWS-ov interface
2. Otici na Options (Alt+O ukoliko se pokazuje JAWS-ov prozor ili samo=20
Enter ukoliko se JAWS pokrece iz system traya)
3. Zatim aktivirati prvu stavku "Basics..." pritiskom na Enter
4. Nakon toga otvara se dijaloski okvir u kojemu je "Tutor and message=20
voice" prva opcija tako da je potrebno samo pritisnuti strelicu gore=20
kako bi se odabrao "turn off radio button" i zatim se moze odmah=20
pritisnuti Enter za prihvacanje promjena.
Eto, to je to!

HASAN wrote:
> Pozdrav svima!
> Dakle: interesuje me kako u jaws-u isklju=EF=BF=BDiti tutor and message=
 voice? =EF=BF=BDini mi se da je to za slabovide dobar na=EF=BF=BDin ukla=
njanja izgovora onoga =EF=BF=BDto slabovidi i onako mogu vidjeti, pa im b=
i to ubrzalo rad. Isto tako ako postoji neki drugi na=EF=BF=BDin da se do=
=EF=BF=BDe do ovoga =EF=BF=BDto me interesuje, svakako pi=EF=BF=BDite.