[slikom] Re: Kako fiksirati samo jedan jezik na jednoj sintezi?

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 17 Oct 2013 01:07:36 +0200

Ovako...
1. Sa Insert i slovom J udji u Jawsov meni
2. strelica dole na Utilities, pa desno i dole do Settings center.
Otvori sa enter
3. Dodji do Tree View i idi nanize do text processing
4. otvori ga strelicom desno, pa strelica dole na Generl. To takodje
otvori strelicom desno
5. idi nanize do stavki Indicate Detect languages i decekiraj
razmaknicom, onda jos jednom nanize na Generalize dialect i to
rascekiraj.
6. Idi onda tabom do OK i potvrdi.
Mozda nije lose da posle ovoga restartujes, tj. iskljucis pa ukljucis
Jaws, jer se moze desiti da ne primeni promene automatski.
Ukoliko ti treba da nesto procitas na engleskom, francuskom ili drugim
jezicima, mozes napraviti profile za njih, opet u Jaws menu (Ins. J),
pa Languages, pa voice profile, pa create new...
E, o ovome, ukoliko te zanima mozemo privatno ili cu preko liste
drugom prilikom, ovo gornje uputstvo ce ti resiti problem koji imas.