[slikom] Kako davratim Outlook Express? :(

  • From: "Dusan Radinoski" <rdule2000@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Apr 2011 13:22:41 +0200

Pozdrav svima,

Od oktobra 1999, kada sam kao slabovid krenuo na Internet, uvek sam koristio
Outlook Express, i sa njim sam uvek lepo funkcionisao, dok sam MS Outlook
izbegavao, jer mi je vec na prvi pogled bio jako odbojan, a sada kada sam s
jos slabijim vidom, pocetkom ove godine bio prinudjen da koristim bas MS
Outlook; shvatio sam da moram kako znam  i umem da se vratim na Outlook
Express, jer je ovo neizdrzljivo...
Nisam ga hteo, prinudjen sam da ga koristim, a dobroj dusi, koja bi mi preko
Skajpa pobnudila neka resenja, bih bio jako zahvalan... Tada cu i da objasnim
o cemu se radi...

Dusan Radinoski,
Beograd.