[slikom] Re: Kako da vratite stari meni u Office 2007 i 2010

  • From: "Jelena" <lena.ns72@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Jun 2010 14:41:47 +0200

Pozdrav za sve !

Hvala nebojsa. Pronasla sam taj link ranije ali nisam se snasla na tim stranama. Sad je islo malo bolje . Skinula sam dodatak i izglda da sam mozda i nabola pravu verziju jer postoji i frre varijanta ako je za kucnu upotrebu i da se plati ako je za posao .
Nije trazio da se plati barem ne za sada.
Ono za sta molim za pomoc je uputstvo kako se ta stvar koristi .
Slicni alati se pozivaju precicom alt + q dva puta i onda se dobije nesto kao meni u ranijim verzijama Offica.
Ja ne uspeh da shvatih kako se ovaj meni poziva.

Mislim da ni je ranije uspelo da na njihovim stranama nadjem i engleski prevod ali sada mi to nikako ne polazi za rukom.
Uz program nije stiglo uputstvo .

Jelena
----- Original Message ----- From: "Nebojsa Tasic" <nele275@xxxxxxxxx>