[slikom] Re: Kako da kupim toks

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Oct 2008 22:32:06 +0100

Pozdrav!
Za sada koliko je meni poznato jedino se talks moze kupiti kod moje
malenkosti na celom balkanu :).
Za sve informacije pisite na:
talks-srb@xxxxxx
ili pozovite
+381-64-177-17-35

U koliko moderatori dozvole mogu napisati i cene i uslove pod kojima se moze
dobiti nova licenca odnosno kako se moze izvrsiti transfer za stare
korisnike talks-a koji su kupili novi telefon pa zele da prebace svoju
legalnu lucencu. Ovo se prevashodno odnosi na sve one koji su kupili talks
preko hrvatskog saveza slepih jer se tu u glavnom radi o jako starim
licencama koje su radile samo do verzije 2.3, mada je prodato u hss i nesto
novijih licenci za telefone trece generacije.
Samo da napomenem da se u hss koliko ja znam sada moze kupiti jedino mobile
speak.
Best reguards
ivan Kostov
msn