[slikom] Re: Još za JAWS skriptere

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Sep 2007 10:04:11 +0200

Zdravo svima!

Gradi, alata ima dosta, samo je potrebno raditi. Uvek sam tvrdio da na ovim
nasim prostorima ima dosta talentovanih sa sklonoscu ka programiranju. Bilo
bi dobro kada bi ljudi iz skolstva za ovu nasu populaciju imali malo vise
sluha za ovo i kada bi se kroz skolu mladi ljudi koji imaju afiniteta i
licnih sposobnosti, spremali za poziv programera. U svetu je poziv
programera vec postao jedan od standardnih poziva za slepe, a kod nas nema
ni nagovestaja da se o ovome razmislja. Posao telefoniste polako odumire, i
nove tehnologije koje tome doprinose sa jedne strane, sasvim lepo nam
pruzaju sansu sa druge. To se mora iskoristiti.
I, sto se tice timskog rada nas nekolicine sa ovih nasih lista, ja sam uvek
za to. Za vreme kada se nista novo nije pojavljivalo, ipak sam u saradnji sa
Nijazom i Zlatkom razvio jedan imenik koji moze dosta da pomogne
telefonistima. O tome kada ce se on pojaviti, vise nam moze reci Zlatko na
kome je ostalo da zavrsi help za imenik.
Ako ima ideja za neki novi projekat, da kazem u Gradimirovom saljivom stilu,
cim se Ana javi, Mara stupa u akciju.

Srdacan pozdrav,
Dragan.