[slikom] Re: Jedno pitanje

  • From: "narcissudarevic" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 May 2011 20:37:34 +0200

mozete mi se obratiti putem skajpa na moju skajp adresu koja glasi.

skajp adresa je:sudarevic.narcis

naravno ako koristite skajp pa vam tako mogu pomoci oko instalacie.ili drugi
nacin je da mi posaljete mejl na moju privatnu poruku pa cu vam i tako
objasniti korak po korak kako treba instalirati e  speak