[slikom] Re: Jedno interesantno pomagalo.

  • From: "Zvonko Mijokovic" <Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Jun 2005 18:02:35 +0200

Nemam, a trenutno nemam ni vremena, jer zurim na jedno mesto. Inace bih ga
preveo. Mozda cu to jednom uciniti. Samo, ne volim da dajem obecanja, koja
nisam siguran da cu i izvrsiti. Mislio sam, da ce neko ipak znati nemacki,
te da cemu tekst koristiti. Konacno, ni engleskim ne vladaju svi, pa se ipak
tu i tamo na svim listama pojavljuju tekstovi na engleskom. Meni ni takvi
tekstovi nisu problem, premda su mi nemacki i spanski od stranih jezika
daleko jaci od zakucastog engleskog, kojim se solidno sluzim, ali zato sto
moram, dok ima jezika, koje zaista volim. Veliki pozdrav. Zvonko.