[slikom] Re: Jaws koji ne moze da se sastavi sam sa sobom

  • From: "Ivan Alb" <ivanalbkucilo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Feb 2015 09:20:52 +0100

pozdrav dragoslave rado bi pomogao ali nazalost neznam oznaku toga drajvera
ja sam predlozio sta da se uradi da se srusi sistem , to je jedino resenje i
da se kod odgovarajuceg servisa ponovo podigne novi sistem i ovo je veoma
vazno reci naglasi sta se zeli imati da li vin mejl ili vindous laif mejl
ako je ovo prvo sto ja i preporucujem onaj ko bude podizao sistem znace sta
treba uraditi. naime zasto ovo kazem jer kada se radi vin mejl onda dolazi
do male prepravke vindousa 7. naravno odmah treba reci i koi majkrosoft vord
zelite a moj predlog je dve hiljade sedam jer on odlicno saradjuje sa
dzozom. dakle da rezimiram nema drugog resenja nego to rusiti sistem i sve
jovo nanovo. a ako oni koi koriste taj lap top nece to neka onda sami traze
resenje i nece ga ni naci. prihvatite moj predlog i nemojte se muciti i
gubiti vreme. jer i sam kazes u poruci da ima instalirano sve i svasta , e
to je jos jedan razlog za rusenje sistema. sta reci drugo pozdrav za sve i
svako dobro.