[slikom] Jaws i zatvaranje aplikacija

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Sep 2004 13:43:56 +0200

Pozdrav svim listerima,
imam jedan problem koi neznam kako da resim juce me je zvala jedna drugarica
kojoj je javs instaliran da mu budu opcije kao padajuæi meni mislim da je to
ono u sistemtreju. i sve bi bilo dobro da kad zatvara neki prozor koji je
otvorila na alt f4 ne otvori javsov meni pa mora da iskljuci javs da bi npr
iskljucila vinamp ili neku drugu aplikaciju. Kako da namestim da joj se otvara
javsov prozor a da se ne otvara meni kao sto je to sad slucaj jer mislim da je
to zbog toga.ð
molim sto hitniji odgovor unapred hvala
Daca

Posjetite web portal SliKom!