[slikom] Re: Jaws 7 + WinTalker Voice

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Mar 2006 19:09:04 +0100

Pozdrav svima, Bok Gordane!

Ovo sa SAPI 5X sam i ja primjetio i neprestano sam se cudio gdje su se
izgubili ti glasovi. No isto tako je zanimljivo sa tom pretposljednjom
verzijom WTV-a da nema nikakvih problema sa SAPI 4. Ja ga i sada rabim
nesmetano u toj varijanti, procitao sam i hrpetinu knjiga i mogu reci da sam
stvarno zadovoljan. No, priznajem jedva cekam da kupim ovu najnoviju verziju
koja omogucava da sami korisnici korigiraju izgovor nekih pojedinih rijeci
sto moze dodatno popraviti u mnogome jos kvalitet ove sinteze, ovo pogotovo
kad su u pitanju neke Engleske rijeci koje se najcesce upotrebljavaju u
computerskoj terminologiji.

Srdacno,

David