[slikom] Javlja se greška pri skeniranju

  • From: "Miloš Pržić" <pmisa@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Dec 2006 16:00:38 +0100

   Zdravo!
   Opet ja dosaðujem. No, de¹ava mi se da kad skeniram veliki broj stranica,
pe5 od 150 su ispisane nepovezanim znacima. U knjizi koju skeniram, stranica
koja odgovara broju pogre¹no odraðene strane je normalno ispisana kao i sve
druge. O èemu je reè? P.s. Napominjem da sam i pogre¹no skeniranu stranu
postavio u skener kao i druge koje su dobro ispale.
   Hvlaa unapred!
   Pozdrav!
          Milo¹ Pr¾iæ