[slikom] JSl Lista - odgovori na neke upite

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <jawscriptlang@xxxxxxxxxxxxx>, <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Mar 2006 19:51:19 +0100

Pozdrav svima.
Prvobitno se ispricavam SliKomovcima na ovoj poruci, ali posto ima nekih
pitanja od strane clanova koji jesu na SliKomu, onda poruku saljem na obje
liste.
Kao sto neki vec znaju, oformljena je nova lista pod imenom Jaws Scripting
Langugage. Okuplja ljude koji su zainteresirani nauciti se radu u Jawsovom
jeziku za pisanje skripti. Inicijativa je originalno bila Draganova, no ja
sam volonterski uskocio da napravim i mailing listu kako bi se olaksala
komunikacija medju interesantima.
S obzirom da sam dobio neke zamolbe za prijavu i za promjenu adresa, a kako
stvarno nemam previse vremena da se bakcem oko toga, zelim da svim
postojecim clanovima i onima koji to zele postati napisem par uputa.
Lista je 'slobodna'. To znaci da se svatko moze samostalno prijaviti i
odjaviti s nje. Nema potrebe da molbe za prijavu i slicno saljete meni
privatno. Sve to mozete liepo napraviti i samostalno.
Prijava na listu je standardna prijava kao i na sve ostale Freelists mailing
liste. Samo posaljite prazan e-mail sa adrese koju zelite prijaviti na listu
na adresu:

jawscriptlang-request@xxxxxxxxxxxxx

U Subject polje upisite 'subscribe'.
Za odjavu s liste postupak je identican, osim sto u Subject polje upisujete
'unsubscribe'.
Jednom kad ste clanovi liste, i kad/ako se pojave problemi u kojima se
zahtjeva moja intervencija, mozete mi pisati na adresu:
jawscriptlang-moderators@xxxxxxxxxxxxx

Isto tako, zamolio bih clanove JawScriptLang liste, zainteresirane za status
moderatora ili administratora, koji smatraju da ce imati vremena i zivaca
odradjivato ovaj posao da mi se slobodno jave i rado cu svoje carske
privilegije podijeliti s njima:).
Ugodan ostatak veceri.
Regards

ICQ #274696026