[slikom] Re: JAWS 7.0

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2006 08:35:37 +0100

                    Zdravo,

     Da sa i ja pridruzim ovoj temi, ali sa pitanjem: Od kako sam krenuo da
koristim JAWS šesticu, a kako vidim ista stvar je i sa sedmicom mi se
pojavio problem koga nikako da razrešim. Kada u Out Look Express-u obrišem
poruku, a to radim relativno brzo, sa kombinaciom: Shift + Delete, i
pozicioniram se, ili automatski, ili rucno na sledeci mail, JAWS mi redovno
krene sa citanjem Subject-a vec obrisane poruke, kada završi to citanje, tek
onda krene sa realnim stanjem, startujuci recima: "Outlook express", pa
Subject nove poruke. Napominjem da imam instaliranu i verziju 5.10, te da sa
ovom verzijom nema tih sinptoma. Da podvucem i to, da sam uradio Merge
Settings. Da li neko zna da mi napiše: U cemu je problem? Prijatan dan,
                    Milan