[slikom] Re: JAWS 6.20

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Jun 2005 17:36:47 +0200

               Zdravo Gordane!

Nekada sam se i ja pitao kao i ti. Postoje dva nacina.
Prvi je kontakt sa "Freedom Scientific" ili njihovim predstavnicima na terenu.
Hrvatska vec ima dugo predstavnistvo za JAWS a kako sam cuo prije petnaest dana
kada sam bio u Beogradu sada postoji predstavnik i za Srbiju i Crnu Goru.
Drugi je ukljuciti malo logiku. To je igra sa nekoliko jednocifrenih brojeva i
nekoliko slova. Svaka verzija JAWS-a ima svoj broj a od skoro tu je i nekoliko
slova. Slova oznacavaju operativni sistem i nacin registracije. Od novijih
verzija JAWS se posebno skida za Windows 95 / 98 / MI ili za Windows 2000 / XP.
Tu su i cetiri verzije prema nacinu registrovanja. Demo, Dongle, ILM i Quella.
Ako pogledas ftp adrese linkova koji postoje na web strani, onda nije tesko
pogoditi oznaku verzije koja ti treba. U oznakama su jos i verzije prema jeziku.
Mozda izgleda malo komplikovano ali rekoh to je samo nekoliko jednocifrenih
brojeva i nekoliko slova. Svi oni koji su downloadovali verzije 6.00 i 6.10 nece
imati problema da pronadju verziju 6.20.

Gradimir

Gordan:

Pozdrav.
A valjda ce netko od nas uspjeti pronaci Quella 6.20... Hmda, kako se onda
uopce dolazi do takvih verzija ako nema linkova na FS-ovim stranicama?

Regards
ICQ #274-696-026