[slikom] Re: JAWS 12.0.1158 Update as a ReleaseCandidate

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 06:05:54 +0200

    Zdravo Gordane,

    Baš tako, ovo je "Release Candidate" verzija i ona se neće moći preuzeti kao
update već samo kao posebno preuzimanje. Ono šta je meni ovog časa zanimljivo je
da "Freedom Scientific" prvi puta pušta "Release Candidate" verziju. Istina do
sada smo imali demo verzije, moglo bi se reći da je to isto samo malo drugačije
upakovano i drugačije imenovano. Mislim da za to ima razloga... Vrijeme će
pokazati.

    Što se tiče instalacija ja nekako uvijek praktikujem da prvo deinstaliram
predhodnu verziju bilo kojeg programa pa onda instaliram novu verziju. Uopšteno
rečeno, tada sam sigurniji da će sve biti novo. Istina, to znači i ponovno
podešavanje. Kada je u pitanju "JAWS" on će prepoznati postojanje predhodne
verzije pa prema njoj ponuditi novu instalaciju ili update. Kako dosta toga imam
podešeno drugačije nego što je defaultno podešavanje a dosta i izmjena u "JAWS"
skriptama onda se u ovom slučaju najčešće odlučujem za update a ne kao novo
instaliranje. Jedino kod takve instalacije nastojim da mi taj "JAWS" nije
aktivan. Radim to uz pokrenuti "NVDA" ili neko drugo rješenje. Onda poslije
instalacije imam sačuvana sva podešavanja, sve moje izmjene u defaultnom skriptu
i slično.
    Pozdrav!

From: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: JAWS 12.0.1158 Update as a ReleaseCandidate

Pozdrav!
Zanemarite moje pitanje. Procackao sam FS sajt i tamo kaze da ce se
pojaviti kao automatska nadogradnja do kraja ovog mjeseca a zasad se
moze instalirati samo zasebno.

S postovanjem
Gordan Radic