[slikom] JAWS 12 sinteze i problemi

  • From: "Jelena Perepatic" <lena.ns72@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jun 2011 20:16:09 +0200

Pozdrav  za sve!

Imam pomenuti JAWS 12 koji uglavnom radi bolje nego JAWS 11 kod mene ali ovo je
cudan racunar i vise je nego musicav sto se JAWS-a tice.
Elem imam neke sinteze koje JAWS prepoznaje kada se pravi profil ali kada treba
sa njima da prica eh, onda mu to uglavnom ne pada na pamet. jednostavno cuti .
Primetila sam ako to uopste ima smisla da prorade ako pre toga koristim npr
Anreader.
Ponekad i JAWS  tresne.
Ima li ko ideju sta mu je i neki lek za to ?
Na drugom racunaru gde je JAWS 10 tih muka nema.
To je prvi  problem. Drugi je ono divno skripanje koje se cuje i resava sa
upisom  ona tri reda u synth.ini ako se dobro secam.
Pitanje glasi seca li se ko kako se dolazi do onog broja koji treba upisati ?
Secam se da je iz registra ali ne i kako do toga.
A, i treci problem , za koji vec davim ljude unaokolo , i sada se pitam ima li
ko jos isti problem ogleda se u tome  sto kada brisem u  Winmailu sa ctrl +
beckspace sa   pomenuti JAWS 12 cita ono sto nije obrisano ? nesretnik mi cita
nekada ono sto obrise, sto je i red , ali uglavnom procita i rec do toga sto mi
stvarno smeta a, pri tome izostavi ono sto je obrisao tako da nikada neznam na
cemu sam .

nadam se da ce neko imati barem neko resenje za moje probleme.

Pozdrav i svako dobro
Jelena