[slikom] Re: Izvrnuta mail poruka

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2007 02:31:15 +0200

Očigledno sam se loše izrazio, kada ste me i Aleksandra i ti, slično
razumeli.
    I meni je prva odnosno najnovija poruka, na vrhu. Ali ako hoću na nju da
odgovorim, moram da pročitam poruku ispod nje, da bih se obavestio, na šta
je odgovorio, učesnik pre mene, pa onda još dole, da se informišem, na onu
da saznam na šta taj učesnik reaguje, i prava je sreća, ako je sledeća
poruka i tema ovakvog "stabla" što u većini slučajeva i nije praksa.
   ako je poznato, da se na ovakav način mišljenja učesnika praktično čitaju
unazad, "neprirodno" jer ne možete da pratite nit, teme, onda ste stavljeni
u položaj, da praktično rešavate zagonetku, jer naknadno morate da
poslažete, logičan niz.
   Postoji i način, da "Pipajući" red po red čitam zadnju poruku, na dnu
stabla, rizikujući, da dok nažđem drugu,  Zaboravim šta je onaj napisao u
prvoj, hahahaha,ha!  Zato nema potrebe da Jaws čita unazad redove, već samo
da se poruke slažu po redosledu kako učesnici učestvuju u razmeni mišljenja,
čime bi "stablo" poruka sa ctrl+r bilo preglednije, a sve poruke mogle da se
čitaju logikom jedne.